CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Wysyłkę realizujemy tylko na terenie Polski.

Recompit umożliwia szeroki wybór kontaktu z pracownikami.

Pierwszym jest kontakt telefoniczny pod numerem – 723-745-508.

Drugi sposób to kontakt e-mail – sklep@recompit.pl lub biuro@recompit.pl.

Trzecim sposobem jest kontakt za pomocą czatu na stronie głównej.

Produkt można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania.

Zamówiony produkt wysyłamy w ciągu 24H.

Standardowy czas dostawy kurierskiej to również 24H

Wysyłkę realizujemy poprzez :

Kurier DHL – paczka do 30 kg

Inpost – Paczkomaty inpost (gabaryt A,B,C)

Pocza polska – listy, małe paczki

Każdy opis produkty posiada informacje na temat udzielanej gwarancji.

Dowód zakupu jest jednocześnie kartą gwarancyjną.

MASZ PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI